Påväg till jobbet

Det är en sak att klä sig fint för något speciellt, då kan man va hur fin som helst. Speciellt här på bloggen, jag planerar mina outfits. Jag går ut och fotar outfiten bara för att dela med mig om det jag tycker om. Den verkliga sanningen är i mina vardagskläder- eller - påväg till jobbet kläder. Där jag jobbar nu har jag arbetskläder så jag behöver inte klä mig på ett visst sätt på jobbet. Som är ganska skönt egentligen! Det betyder att jag har fått större utrymme att utrycka min stil varje dag. 
Så detta inlägg är vad jag helt enkelt hade på mig denna veckan. Jag försökte inte "tänka till det", för att ge er sanningen. Så här är vad jag "slängt på mig" för kläder under veckan 
 Måndag
Super sportigt och comfy, jag hade morgontur (vakna 6). När jag gick till jobbet var det kyligt så jag hade på mig en Adidas munkjacka. Senaste tiden har jag gillat looken av cykelshorts, 90's sporty look.
Skor:Adidas
Leggings: Pola
Hoodie: Adidas
T-shirt: Abba merch 
Solglasögon: H&m 
Tisdag
Enkelt men chic. På tisdag hade jag också tidig arbetstur, på morgonen drog jag på mina skönaste jeans och en blus. Denna blus köpte jag på söndag i H&m och jag är k ä r den e så söt men sofistikerad. Can't wait att viga in denna på en solig terass! 
Skor: Björn borg
Jeans: Gina Tricot
Blus: H&m 
Solglasögon: H&m 



 Onsdag
Smart chic, en snygg skjorta med cykelbyxor = dröm outfit. Jag vet inte hur ni gör men jag brukar använda samma basplagg nästan hela veckan. Som samma jeans några dagar eller så. Det är enklast så tycker jag. Sedan varierar jag såklart allt annat. Igen en sporty chic look (what's new)
Skor:Adidas
Leggings: Pola
Skjorta: Lindex
Solglasögon: H&m 
Torsdag
Så underbart varmt och soligt när jag gick hem! Här har jag på mig min nya minikjol från H&m som jag köpte samtidigt med blusen. Kände mig super flickig och söt, skjortan är vintage. Kommer definitivt packa denna combo till min Spanien resa!
Skor: Björn Borg
Kjol: H&m
Skjorta: Vintage 
Solglasögon: H&m 
Handväska: Mango 
Axelväska: Marimekko

Fredag
Gillar ni hur jag varje dag ler mer och mer?? Haha! Men anyways FREDAG. Igen en härlig look med cykel byxorna . Denna gång parad med vintage skjortan och en vintage väska som har varit min mormors. Kände mig som Julia Roberts i Notting Hill i denna outfiten, varför vet jag inte. Kanske jag bara skulle ha passat in i "viben". 
Skor:Adidas
Leggings: Pola
Skjorta: Vintage
Solglasögon: H&m 
Axelväska: Vintage
Handväska: Mango

 Hoppas ni gilla denna lilla sammansättning! Borde jag göra en liknande igen? Let me know!


Comments