Senast i hörlurarna Juni

Så mycket bra ny musik denna månad!! Let's get in to it!
Kanye West Violent Crimes Kanye kom ut med ett nytt album, ye. Älskar hur rå den är känslorna bakom rappen och produktionen. Han rappar om sin mentala hälsa och om sin familj, livet och allt. Älskar denna sång speciellt den är så fin! 
Lykke Li Sex money feelings die Hennes nya skiva är så bra, jag är kär. Denna sång på repeat 
Jessie J Real Deal Hennes nya skiva R.o.s.e har så många bra sånger. Real Deal är den som jag vill dansa till skratta till. Den är bara så feel good. 
Jessie J Dopamine, denna är mera mörk djup bas släpig bastrumma och hennes underbara röst. 




Ravyn Leane Sticky. Första gången jag hörde denna skrattade jag, tyckte att hennes sångröst i början lät absurd. Men sen blev ja hooked, den har en slags 60's vibe. Sommrig 60's med modern tvist. 
Silvana Imam Vikken då Svensk rapp är alltid något som jag gillar speciellt av denna tjejen. Älskar Silvana, så badass och med en så bra flow.
St. Vincent Fast slow disco En remix av sången denna gång med rytmisk bas som uppmanar till dans. Älskar denna, påminner smått om Robyns musik med den dunkande basen. 
Tendra Moses Just wanna be your girl (Kataryanda edition) Lyssnade på originalversionen för ett par månader sedan. Denna remixen är perfekt för somriga dagar i solen, blir så glad av denna. 

Comments