Klänning eller jacka?





För två veckor sedan köpte jag flygbiljett till Spanien. En spontan resa blir det i augusti. Kommer vara så skönt att bara ligga på stranden och stekas i solen. Jag tror att denna klänning kommer vara perfekt att ha på sig när jag går på soliga gatorna med en glass i handen. 
Det som är bäst med denna klänning är att den har knappar hela vägen så den funkar också som en tunn jacka! Såhär stylar jag den som en "casual" look och en fest look. 





Magväskan funkar som ett bälte och som en väska, snyggt och användbart. 

Måst säga att jag känner mig som en bondbrud i denna outfit. En som han träffar i Cuba i en sotig bar med salsamusik spelandes. 

Kommer definitivt packa denna i väskan till resan, vem vill inte känna sig som en Bond brud? Kanske jag hittar min sotiga bar (och min Bond) haha!

Klänning: Mango
Topp: Lindex
Shorts: Cubus
Klackar: Mango
Sneaks: Björn Borg 
Örhängen: Hm

Comments