Sommarkjolen på hösten

Höst färgerna syns på träden och de börjar bli så kallt att jag har börjat använda min tjocka "läder" jacka. På de sista bilderna kan ni beundra den underbara orangea lystern från träden, måste säga att jag älskar höst!
Men en sak sörjer jag... att jag inte hann använda min underbara maxikjol från Kappahl mera! Men på torsdag kollade jag på min favorit serie Friends, där rockar den underbara Phoebe maxi kjolar på vintern. Så jag tog min mysigaste tröja och satt på  mig kjolen. Och tro det eller ej det funkar, jag smyckade mina fingrar med silverringar och satt på mina chunky skor.
Den grova tröjan och den silkiga kjolen ger en avslappnad feminin höst look. Skorna som är lite klumpiga med liten platå är perfekt a la Phoebe! 
Looken är definitivt en balansgång mellan 70's polished hippie och 90's grunge. 








Tröja: Lindex
Kjol: Kappahl
Strumpbyxor: Marks & Spencer
Skor: Vagabond
Örhängen: Kappahl



Comments