MK

Ibland är det bäst att gå med det säkra, svart och svart funkar tillsammans. Jag har på mig mina härliga flared jeans från JC. Jag har parat dem med en enkel t-shirt från Calvin Klein jeans. För att lägga till lite glitter och lekfullhet har jag mina underbara solisar från H&m. 
Skor och väska från Michael Kors, som är faktiskt inte av läder! Gjorde mig super glad. Blir alltid glad när designers väljer att använda djurvänliga material. Älskar designen på dem, lite flashback till 90's märkes plagg. Med MK som print. Ryggsäcken är "petit" men ändå rymlig. 
Testade mig lite med en ny editerings stil vad tycks? Det är så kul att testa och mixa med bild editering. Jag var speciellt inspirerad av "gamla" skrynkliga bilder som har legat i en gömd byrålåda. 






Jacka: Minimum
T-shirt: Calvin Klein Jeans
Jeans: Crockers JC
Skor: Michael Kors
Väska: Michael Kors
Solglasögon: H&m 
Örhängen: Kappahl

Comments