Nya dröm väskan- Marimekko

Gula löv pryder parker och Stockmann är också klädd i gult (refererar till galna dagar- klart). Jag gjorde inget stor shoppande detta år men fyndade en väska från Marimekko som jag drömt om ett tag. Vad är inte härligare än en magväska som är lika mjuk som en dyna?!. Älskar färgen och den har så många behändiga fack i sig. Definitivt mitt bästa köp i år.Jag har igen inspirerats av polished hippie looken, denna gång med Donna från that 70's show som stil ikon. Jeans on jeans med härliga jeans-trench jackan jag köpte i våras och för att accentuera retro känslan, min Lee jeans t-shirt. Örhängena fyndade jag på Kappahl de är stora och plastiga, riktigt "statement jewellery"- borderline kitschiga. 
Försöker njuta så mycket jag kan av hösten och alla härliga löv som ger färg till gatorna, innan kylan biter in. 















 Örhängen: Kappahl
Halsband: Snö of Sweden
Väska: Marimekko
Jacka: Cubus
T-shirt: Lee
Jeans: JC crocker
Skor: Björn Borg 


Comments