Senast i hörlurarna Maj

En ny spellista är invigd för maj månaden här är några sånger som hyrs i mina lurar denna månad. 
Sway Tove Styrke Albumet är nuuuu ute woo! Men jag var smått besviken, albumet hade bara 8 sånger och två nya sånger. Trots detta älskar jag alla sånger, den som är min nya favorit är Sway. Poppigt och somrigt.
Baby ft. Ravyn Lenae Monte Booker. Denna sång är sommar och kluckande vågor. Jag vill gå och doppa tårna i havet och sola med denna låt i lurarna. 
I say a little prayer Aretha Franklin denna gamla härliga låt har jag fallit för igen. Vet inte varför men bara älskar den. 
Love is what you want Peter Björn and John, lite indie rock med åter igen ett somrigt tema. (ser ni att jag tänker bara på sommar haha)

83 Days Wafia Elektronisk synt rnb vad är inte bättre än det?
Utopia Lykke Li, aaaah min älskade Lykke har släppt ny musik älskar denna. Har inget mer att säga än att den är på repeat.
Nice for what Drake, en rapplåt med Lauryn Hills sång i bakgrunden så bra.

Bloom Troye Sivan, här är det synt pop bubbelgum glädje.
Deep end Lykke Li en till av Lykke. Denna är lite angstig mörk trap musik som är ganska annorlunda från det hon gjort tidigare. Känner mig alltid så cool när jag lyssnar på denna haha!
Cool People Chloe x Halle gitarr, vackra röster i perfekt harmoni. Denna är på  något sätt lika lätt som sockervadd. Så vackert ryser varje gång jag lyssnar. 
Perfect Imperfections Sylvan LaCue, rap med bongo trummor och en bra beat. Denna är så bra! Chill och somrig just så som jag önskar att min sommar är (i wish jobbar hela sommaren haha!)

Comments