Sneakers och loafers



Sommaren är nästan här!? Hur kan tiden gå så snabbt och så långsamt samtidigt?? Idag var jag på marknaden och njöt av solsken och stekta plättar. Jag kände mig som en sommardröm. Kunde dock inte välja vilka skor jag skulle ha så jag tog båda med haha!



Skobyte till de underbara loafer mules från monki som är så sköna och vackra. De påminner mig om Mozarts mode på barocktiden. Rosett, siden och blommor vad är inte mer underbart ??. 



Jag har också min underbara plastkorg väska från Monki som är fylld med blommor och örter från marknaden. Dessutom matchade jag mina örhängen med ett par gula tofsar från H&m. 


Vad tycker ni? Sneakers eller loafers. Såklart sneaksen var mera gå vänliga än loafersen men jag älskar båda! Varför inte göra som jag gjorde och packa med tofflorna haha!


Jacka Calvin Klein
Topp Lindex
Jeans Tiger of Sweden
Sneakers Björn Borg 
Loafers Monki
Solglasögon Monki
Örhängen H&m
Väska Monki

Comments