Taste of summer


Vad är inte mera sommar än en Hawaii skjorta och vita byxor? Inte för att tala om den härliga väskan. Jag är så laddad att bära de skönaste och snyggaste sommar looks.
Ännu mera laddad är jag för i slutet av sommaren ska jag besöka Verona! Och denna outfit kommer definitivt bli nerpackad i väskan.
Klänningen och byxorna är från Monki, jag råkade efter en lördags jobbtur dansa förbi butiken för att köpa morsdagsgåva åt mamma. Men dessa bara råkade hamna med mig. Har länge funderat på att skaffa ett par snygga vita byxor som är klassiska.
Jag kan redan se mig sitta vid en restaurang och äta pasta i detta. ÅH!

Hawaii shirts and white pants are truly the summer staple. I just happened to walk into Monki after a Saturday work shift. I went in to buy a Mother’s Day gift, which I did buy- but I also picked up this iconic duo. I’ve been on the hunt for classic white pants for summer and I’m so pleased I found these.
I’m very excited to start wearing flowy summer clothes. I have planned a trip to Verona in the end of summer. And I’m beyond exited. This outfit will definitely be worn down the streets of Verona. I can already picture myself sitting in a restaurant eating pasta- feeling stylish and fab.





Sneakers: Nike 
Pants: Monki
Dress: Monki
Trench: Mark's and Spencer
Sunglases: H&m
Bag: Olkkari Helsinki

Comments