Casual posh


När jag var på högstadiet fick jag denna underbara blazern av min granne. Hon gjorde sig av med gamla kläder och jag fick denna. Jag i högstadiet tyckte ju såklart att den var för tantig- såklart när jag bara annars använde smala jeans och hoodies. Men här en dag när jag städade så såg jag denna. Hur jag har förbisett denna är ett under. En härlig 60's rosa blazer som bara skriker vår. Så jag var ju tvungen att göra en look av denna, pärlor och jeans. En kombination som är casual och posh. Perfekt!
I got this blazer when I was about 13-14 years. My neighbour got rid of her old clothes and this gem was one of them. Me at that age thought this was way out of date- well of course I was at the time only wearing skinny jeans and hoodies.
But I cleaned the other day and came across this beauty. It’s a beautiful pink blazer in a 60’s silhouette. I just had to make a look with this. A combination of casual and posh. Blazer and jeans.




 Jeans: Tiger of Sweden
Shoes and Bag: Michael Kors
Top: Jc jeans
Sunnies: H&m
Blazer: Vintage Marimekko

Comments