Summer neutrals


 Maj månad har varit intensiv. Jag har övat för slutprov i piano och för inträdesprov. Och hela övandets hårda arbete stod till bevis förra veckan då både inträdesprov och slutexamen skulle avläggas. Jag har varit så fokuserad på övande och känner mig oändligt lättad att veckan är över.... Nu är det bara väntande kvar på resultaten.
Eftersom jag har haft långa dagar så har jag börjat igen med att se på favorit serien Friends. Det är bara en serie som får mig att känna mig glad och trygg.
Tidigare som stilikon har jag haft Rachel men med tiden har min stil mer och mer blivit inspirerad av Phoebe. Hennes stil är barnslig glad och lite eklektisk. I denna look har jag mixat lite Phoebe, 90's och klassiska neutrala färger.
 
This month has been eventful. I’ve had loads of music practice, and it all was up to proof last week.
I’ve been winding down with my favourite series, Friends. The series is like security blanket for me. I know it by heart and usually watch it when I feel like just watching something I know I’ll enjoy.
Rachel has been my style inspo but recently I’ve gotten into Phoebe’s style. Her style is almost child-like eclectic and whimsical. So this look is a mix of Phoebe 90’s and classic summer neutrals.






Shirt: Vintage
Pants: Monki
Bag: Art by Cork
Shoes: Nike
Hat: Monki

Comments