Sunshine on my mind

På en lördagspromenad förra veckan passerade jag denna overall i Monkis fönster. Jag gick in.
 Utan tvekan. I nästa stund stod jag vid kassan hon gav mina inköp i en stor Monki köpkasse.
Senast jag ägde en overall var i högstadiet, den var jeans och jag älskade den. Stylades ofta med en färggrann kabel stickad tröja från H&m och mina röda välanvända Converse.
Denna underbara är i min favorit färg gul och det är en färg som jag skulle kunna ha från topp till tå. Modellen är likt 90's RnB gruppernas overaller, lite baggy oversized. Den är bekväm och en sådant lyckopiller. Jag svär varje gång jag har burit denna har jag känt mig som ett solsken.
Jag köpte också några andra små godsaker från Monki. De har just nu accessoarer som jag drömde av att ha när jag var barn. Om du som jag är född vid skiftet av 90-talet och början av 00-talet och uppfylla din barndoms mode drömmar- rekommenderar jag Monki.
....
I went out on a Saturday walk last week and went by Monkis window. I saw this beautiful dungaree in the window just waiting to be purchased by me. Next thing I know I'm standing at the checkout counter with my hands filled with goodies.
I wore a lot my jeans dungarees that I got in my teens. I used to style it with a colourful sweater and my worn out red Converse. 

This one however makes me feel like a ray of sunshine every time I wear it. It is sown in a perfect 90's silhouette. Just like the RnB girl’s groups in the 90's used to wear it. Loose and baggy. But I'm excited now to style it for a party outfit. Throw on a pair of heals, a nice hair up do and maybe some sparkling earrings? 
Monki has right now all the accessories that I dreamed of wearing when I was little. From the shell necklaces to the hairclips. So if you want to fulfil your inner child's fashion sense check out Monki





Dungarees
 Hairclip
Necklace
Bag
Sunglases  -Monki 
 Shoes- Michael Kors
Knit-Kappahl
Thights- Lindex 
Earrings- Lindex

Comments