It's all yellow

Solen är tillbaka den stiger upp tillsammans med mig igen, och jag får njuta av de första strålarna på väg till jobbet. Jag har fått den där pirriga känslan av att snart få byta ut skorna till sneakers och vinterjackan till jeansjacka. Så jag har tjuvstartat. Trots att det är kallt (igen) och har snöat och gatorna är fyllda av snöslask så har jag bestämt mig för att ha på mig de vårigaste kläder. Kjolen fyndade jag på Mark's & spencer som hamnade i köpkorgen under Sokos rea dagar förra veckan. Meningen med uppköpen var bara att köpa lite hårvårdsmedel och concealer- men denna hamna på något underligt sätt med mig hem. Den ger en stark vibe av 90's klassikern Clueless. Parade kjolen så k l a r t med ett par gula strumpbyxor. 
---
The sun has kept me company on my morning walks to work again after a long winter. I can't wait to change my Dr Martens to sneakers and my big fluffy jacket to a denim jacket.
I stumbled across my skirt on Marks & Spencer an i just had to buy it. It reminds me of the 90's classic movie Clueless. And i paired it with yellow tights- o f c o u r s e



Jeans jacket- H&m
Skirt- Marks & Spencer
Handbag- Mango
Bag strap- Lindex
Tights- Lindex
Earrings- Kappahl
Shoes- Michael Kors
Teddy jacket- Indiska 

Comments