Senast i hörlurarna April

Och dagarna blir till en månad....  Igen en ny post om det jag har i lurarna denna månad!
No pressure- Mahalia En så fin sång om pressen runt musikvärlden och livet. Gillar så mycket Mahalias sånger väntar på hennes album!!!
Love is- Hazey Eyes Blev hooked på produktionen av denna, poppig låt om kärlek med en tvist. Såna sommar vibbar av denna låt!
Rather- be H.E.R. Om du inte lyssnat på HER så gör det!!! Hon har helt otrolig röst som kommer få dig till tårar. Hennes sånger är ofta lugna RnB låtar. Denna dock är som en ballad och den får mig att rysa när refrängen kommer!
Shiva-Azusena En mörk RnB låt som är perfekt vårlåt.

Reckless- Healy Chill RnB sommar vibes- behöver jag säga mer?
Fallin- Alina Baraz Hennes nya album är definitionen av att ligga på stranden med en kall drink i handen. Denna sång är på något sätt magisk.
On the low -Tove Styrke Alltså hon kan bara inte göra fel, varje sång hon släpper älskar jag. Denna sång är  super avskalad pop låt med tyst fågelkvitter i bakgrunden. Nytt fräscht och somrigt- jag börjar längta efter sommarklänningar med denna låt.

In the morning- Jay Prince Denna sång står jag varje april morgon och dansar till när jag sminkar mig. Detta är min nya favorit låt, blir ba så jäkla glad av den!!
Higher- Lilly Allen Hon är tillbaka! Med en super avskalad låt med elektronisk trummor och gitarr och hennes röst. Den är på något sätt så lugnade och härlig.  

Comments