Moodboard | Winter 2019


Nytt år nya jag? Eller? Inte egentligen för min del men det är iallafall ett fräscht nytt blad i min stil. Den kommande vårvintern kommer jag att testa nya trender o ta några in i min stil. Hårband har kommit tillbaka - diadem som är prydda av pärlor och satin. I smyckes kategorin är jag speciellt intresserad i 70’s statement örhängen, gärna sådanna som på bilden till höger.
Håret har vuxit massa på mig och det är länge sedan jag hade såhär långt hår. Jag kommer ta min hår inspo från 90’s ikonerna Julia Roberts och Sarah Jessica Parker. De båda rockade rufsiga långa lockar. 
Byxor kommer vara som alltid raka och breda eller flared- inget nytt. Viben jag går för är Classic Casual för vårvintern med en liten tvist såklart 
————————
New year new me? Not for me atleast - but that doesn’t mean there will be a new vibe for 2019 winter outfits. New trends are still to be tried. Hair bands have made a comeback- they’re bejewelled with rhinestones and pearls. This trend I will try to conquer. 
My hair has grown a lot since last year and it has been a long time since I’ve had as long hair as now. Hair inspo for me will be 90’s icons Julia Roberts and Sarah Jessica Parker who in the 90’s rocked wild curls.
Jeans silouettw will stay the same- flared. 
I’ve been inspired by statement earrings that are 70’s inspired. Such as the ones in the picture. 
So in other words not a drastic change. The general vibe I’m going for is classic casual with a  twist. 

Image source 1 2 3 4 

Comments