The tortilla bag



 Glad påsk! Måste säga att denna lilla ledighet har varit mycket behövd för mig. Början av 2019 har varit turbulent och känns som allting förändras. Denna påsk har jag träffat vänner, sjungit i kör och tittat på film. Men jag har också virkat! Denna knåpade jag ihop på fri hand en liten sommar väska. Den var super lätt att göra, virkade två cirklar och sydde ihop dem. Och gjorde handtag av underbara träpärlor. Jag var inspirerad av trenden med pärlhandtag på väskor.
Den e liten, kompakt, söt. Min lilla tortilla väska.


Happy Easter! This mini holiday has been much needed. I feel like 2019 has really been a tornado, much has changed. On this Easter I've hung out with friends, watched Netflix and sung in a choir. I've also crochet! This time I made a mini handbag. It was truly super easy to make. Just two circles sow them together and add a handle in pearls. I was inspired by the embellished handles trend.
It's small compact cute. My little tortilla bag.





Jacket: H&m
Jeans: Jc jeans 
Shoes: Converse
Sunnies: Monki
Bag: Made by me 

Comments