Winter skin

 I detta kalla väder och när man so jag nu har en flunssa som gör att huden känns som sandpapper så är det bra med kräm produkter.
Alla har vi vår "no makeup" look där man använder kanske bara lite concealer under ögonen och lite highlighter.
Till min "no makeup" vinter look använder endast  5 produkter.
--
When it's winter I try to stick with using creme products. So here are some of my favorite "no makeup" products for winter.







Brow styler- Lumene
Blush- Juice Beauty
Duo glow stick- Lumene
All nighter concealer- Urban Decay
Calming mist- The Body Shop

 Denna lilla ansikte sprayen har varit min favorit de senaste veckorna. Coco calming face mist. Den doftar gott men inte bara det den får huden att kännas återfukta. Jag har sprayat denna på efter jag sminkat mig och har den också med mig och har använt den efter en lång arbetsdag.
--
The Body Shop's coco calming face mist has been my fave since I bought it a few weeks back. I've had it with me to refresh my makeup and to calm my skin. I've also used it as an makeup setting spray. It smells good too!
Denna minimala sminkning har jag haft- rougen från Juice beauty ger en lätt rodnad och ger färg till annars bleka ansiktet. Jag har också använt den på läpparna.
---
Juice beauty's blush gives a natural flush to the cheeks. I've also used it as a lip balm.

Comments