Glow by Lumene

Första blogmas posten är här! Ja!! det blir blogmas också detta år. Detta år är det igen lite av ditt och datt, smink mode - ja du vet. Så hoppas du kommer att gilla årets mini blogmas här på Vegonista 💖
---
So this year I've decided to do blogmas once again, but this year i'll have short english summaries! Hope you'll like this years blogmas 💖
Lumene skrev här i veckan på deras Instagram story att deras hudvård och foundation/sminkbaser är numera 100% vegan. Tycker att Lumene har verkligen börjat röra sig mot en mer vegan vänlig riktning. 
Min hy har varit i kris tillstånd nu när vädret har blivit kyligare, mitt smink har varit mest koncentrerad på hudvård. Minimalt med maximum glow. Idag vill jag visa er mina tre favorit Lumene produkter som jag använt dagligen för en naturlig sminkning.
--
Lumene stated earlier this week that their foundations and skincare lines are currently 100% vegan- yay! So i decided to share with you my fave products for glowy skin.
Instant glow skin tint 
En ansiktskräm som är också en lätt foundation. Den ger samma resultat som när jag använt tricket att sätta lite foundation med ansiktskräm. Denna ger fukt och lyster till hyn och jämnar ut hudtonen. 
Färgen jag använder är universal dark. 
---
A tinted face cream that gives you a natural glowy skin. It evens out your skin tone and leaves the skin feeling moisturized. The shade I'm using is Universal Dark. 

Invisible illumination Instant illuminizer 
Om du älskar highlighters och vill ha en lyster som ser nästan våt ut så är denna för dig. Denna kan man blanda i sin foundation för en "dewy" foundation. Eller så kan man ha den som en traditionell highlight. En liten droppe räcker mer än bra till hela ansikte. Jag använder färgen midnight sun. 
---
Liquid highlighter with a blinding glow. Leaves skin looking wet and gorgeous! Only a tiny drop needed.  


Glow enhancer
En glow duo stick som är krämig och enkel att applicera på ansikte och kropp. Ena färgen har en champagne underton och den andra en rosig och metall underton. Denna är mycket lätt att ha med sig om man reser, den har jag också använd som ögonskugga. 
---
Easy to use duo glow stick. One champagne shade and one rose gold shade. I've used this also as an eyeshadow. Super travel friendly!

Comments