Verklighetsflykt

Jag tog en liten paus här som ni säkert märkt. Jag har inte haft ordentligt sommarlov nu på några år. Så i år tog jag ock två av mina vänner och bokade biljetter till Spanien. Vi flög till lilla byn Santiago de la Ribera. Vi bodde i ett hus nära stranden och nöjt, solade och åt god mat. Vi var där en vecka, sedan gick jag tillbaka till jobbet. Jag behövde en liten paus, början av 2018 har varit ganska händelserik- minst sagt. Så jag pausade lite med bloggen samtidigt. Man behöver lite verklighetsflykt emellanåt- eller hur? 

I detta inlägg har jag satt ihop några bilder från resan, tror jag låter dem tala för sig själv. 


















Nu sitter jag här i September med solränder på axlarna och rufsigt hår. Jag har redan planerat några kommande inlägg (några är redan gjorda). Jag kommer att fortsätta att sätta ut inlägg varje söndag kanske emellanåt på onsdagar vem vet ;). 
Kom ihåg du också att tillåta dig själv att ta små verklighetsflykter! 









Comments