Cool and comfy

Hey babes! Föregångna veckoslutet var jag i Stockholm och såg den underbara Katy Perry 💕 Du som kanske inte känner mig, Katy Perry var den som inspirerade mig som barn att börja skriva sånger. Och spela gitarr för den delen. Jag reste på söndag morgon (konserten var på kvällen) och åkte tillbaka på måndag eftermiddag. Det var en snabb mini resa men så kul! Resten av veckan jobbade jag. 
Det var långa skift och jag märkte att jag lutade stilmässigt mot cool sporty comfy looken. Det har varit ganska varmt men inte någon superhetta. Jag har trivts bäst i min Katy Perry Witness t-shirt som är skön och ser såååå cool ut. Älskar printet som tar en tillbaka till en 80-tals rock t-shirt. Jag har parat denna look med många silver ringar och halsband med stora hoops i öronen.  Sporty chic som jag kallar det 😄




Kolla så cool t-shirten är!! 

Gör mig såhär glad!! 💖

Solglasögon: Vintage
T-shirt: Katy Perry merchandise 
Byxor: Mark's and Spencer
Skor: Adidas
Örhängen: H&m


Comments