Senast i hörlurarna | Blogmas

Jag lyssnar konstant på musik, som jag nämnt tidigare har jag alltid på något bakgrunds ljud. Jag har lurar på närjag är påväg någonstans, studerar och bara annars hemma. Så här är det som jag på senaste tiden lyssnat på. Det är mycket mer nog än dessa men jag valde ut de som jag mest har lyssnat på.
Niia album I är bluesig och moody elektronisk pop så bra! 
St. Vincent MASSEDUCTION också moody pop min absolut favorit är dock New York som är så vacker och älskar texten! 
Superfruit album Future Friends har upbeat pop musik med skickliga sångarna scott och mitch, de wailar och får mig alltid att bli glad.
 H.E.R. H.E.R. har så vackert album med mjuk rnb musik som får en att smälta.



Tove Lo Blue Lips, kaxig pop som får en att dansa och känna sig som Beyonce. 
SZA Ctrl, så bra RnB! Hon har så bra texter i sångerna min favorit är 20 something och Doves in the Wind som har ft. Kendrick Lamar. 
Mabel Ivy to Roses (Mixtape), har också pop musik som är rnb inspirerad. Min favorit är Finders Keepers.

Jessie Ware Glass House är en av mina favorit album från detta år! Hon har så bra musik perfekt pop!  Favoriten är Till the end of time.
Linnea Henriksson Linnea Henriksson, mitt favvo album för detta år punkt. Bästa texterna bästa produktionen har sånger om lycka kärlek och att trösta sin bästa vän. Blir bara lycklig av hennes musik. Det är som allt blir bra till slut. Min favorit just nu av albumet är White.

Comments