Makeup meltdown | Blogmas

Jag som älskar att sminka behöver också en bra smink "meltdown" rutin. Och jag har hittat mina perfekta produkter! Min rutin är snabb och enkel och lämnar inget smink kvar på ansiktet. 
Jag använder the Body Shop Camomile cleansing butter. Den är som shea smör som smälter allt smink på ansiktet. Jag tar från burken en klick som ungefär en vindruva och masserar det i hyn som sedan smälter all smink. Efter det använder jag Faith Nature Facial wipes som är super bra! Efter det så tvättar jag ansiktet med rengöring, just nu använder jag Nordic Girls clearing gel. Och till sist applicerar jag antiks kräm. 

Till sist så använde jag essence clean & go eftersom mitt nagellack ser hemskt ut hah! Den är så bra det är bara att doppa fingrarna dit sedan är det rent inget extra arbete för det!

Comments