Bästa vegan "glow" produkterna | Blogmas

I vintermörkret vill man ju såklart ha en härlig lyster i hyn för att maskera dess torrhet under vintermånaderna... Jag älskar highlighters. Jag dras till dem som någon slags skata som samlar på allt som glittrar och är skinande! Med andra ord har jag ganska många olika highlighters....
Så eftersom jag är lite av en glow fantast så tänkte jag dela med mig av mina favorit glow produkter!



Boho Cosmetics Terra Cotta
Trots att det anses att denna är en bronzer så är den så ljus så den fungerar lika bra som highlighter. Den har en underbar naturlig lyster som passar perfekt när man har en minimal smink dag. Jag brukar använda den till vardags när jag bara sminkar ögonbryn, mascara och lite concealer.


E.l.f. Highlighter palette
En super palett att ha för dig som älskar highlighters! Den har fyra olika nyanser och alla med lite olika undertoner. Passar bra speciellt om du tycker om att variera din glow. Dessa kommer att ge dig ett extra umf i din lyster. Kan intensifieras med att man applicerar produkten med en fuktad pensel.


Essence Metal Crome Blush
Denna är egentligen en rouge, men den är nog långt från det enligt mig.... Men stör inte mej eftersom dess lyster kallar på mig! Denna har en metallisk lyster och är underbar att ha till fest eller när man går ut på fredag! Den är intensiv och härlig!



Jeffree Star Platinum Ice
En dröm palett för dig som älskar starka, bländande och speciella highlighters. Den har 6 olika färger, två gyllene, en blå isig, lavendel, grön och en som har en ljusröd lyster.
Jag älskar den för man kan göra så många coola looks med denna. Dock är den inte riktigt för vardag no makeup looks, men det stör inte mig. Jag tycker att man kan ha en highlighter för alla tillfällen!


The Balm Mary-Louminizer
Guld intensiv glow som kommer att tvinga alla som ser på dig att sätta på sig solglasögon!!! ÄLSKAR denna highlighter. Man kan använda den på både ögon och på kroppen och på ansiktet. Har tyvärr lyckats spräcka min 💔💔 Men jag använder den ändå för den är såsåsåså fin!

Lumene Glow mist
Denna är en setting spray, alltså det som man sprejar i ansiktet när man sminkat sig klart. Detta för att pudret  etc ska smälta i varandra för att skapa en snygg bas. Denna från Lumene är underbar och lämnar sminket att ha en naturlig lyster. Men jag använder denna också när jag har minimal smink. En bonus är att den doftar sååå gott. Jag har också sprejat denna i ansiktet under dagens gång som en glow boost.

Comments