Urban spring








Våren är här! Snön har börjat smälta och solen lyser mer än tidigare. Sååå skönt. Förutom att våren för med sol och torrare gator så kommer vårmodet. 
Har på senaste tid blivit inspirerad av 70's sport, 90's grunge och lite modern sport. Gillar dessutom att mixa "fina" kläder med mer "urban casual" plagg. Tipsar att kolla Rihannas Fenty x Puma fall17, så snygga plagg och älskar stilen hon kört med - grunge sportig lyx = perfekt! 
Något som är nytt i min vårgarderob är raka vida byxor. Som många andra försöker jag att avvänja mig vid att gå runt i jeans stup i kvarten. Därmed har jag hittat en ny favorit modell på byxor. Älskar att har på mig byxor som är raka och vida speciellt om det har hög midja. Byxor som dessa ger hela ens klädsel ett mer satsat uttryck, det ser ut som jag faktiskt tagit tid för att sätta på mig en bra outfit. 

T-shirt: H&m x Kenzo
Polo: Marks & Spencer
Byxor: Marks & Spencer
Skor: Addidas Gazell
Väska: Marks & Spencer
Örhängen: H&m
Klocka: Daniell Wellington
Ringar: Marks & Spencer

Comments