Om Vegonistan


Jag heter Emma är 19 höstar gammal och bor i vackra Helsingfors. På våren 2016 blev jag dimiterad närvårdare med inriktningen barn och unga.
Jag bestämde mig hösten 2015 att ändra på min livsstil, vegan. Efter att varit vegetarian sedan liten så tyckte jag att varför inte bli vegan eftersom det står för de värderingarna jag tror på.  Eftersom jag ännu håller långsamt på att byta till en "100% vegan" livsstil så har jag än gamla saker som har djur produkter men jag använder dem slut och köper inte mer av dem. Jag tror på att leva ett liv utan att skada andra och på att leva livet med mera glädje och positivitet. När jag varit yngre har jag haft små bloggar men det har aldrig gått så bra, jag har inte haft tid att sätta ner på bloggen. Men denna blogg är annorlunda jag är mitt sanna jag och försöker inte vara någon annan.
Eftersom denna blogg handlar om min vardag och det jag är intresserad kommer det vara mycket mode, mat, musik och fotografering.
Om detta låter intressant så fortsätt läsa och följa mig här på Vegonista 💖

Comments